KuponyDlaSklepu.pl

Prowadzisz sklep internetowy? Spraw by klienci do Ciebie wracali!

drukujemy kupony,
ulotki, wizytówki, bony
z unikalnymi
kodami rabatowymi

Jak przygotować plik do druku?

makieta_projektu
  1. Plik powinien mieć wymiary takie jak zostały podane w zamówieniu powiększone o 2mm
    tzw. „spadu” z każdej strony (lewo, prawo, góra dół). Jeśli tło projektu jest inne niż białe powinno ono dochodzić do krawędzi spadu. Przykładowo prawidłowo przygotowany plik dla standardowego wymiaru kuponów 7cm x 10cm - patrz makieta po prawej, linia czarna - powinien mieć wymiary 7,4cm x 10,4cm - makieta, linia czarna przerywana.
  2. Istotne elementy graficzne (np. tekst, ramki) powinny być odsunięte od krawędzi gotowego kuponu o minimum 5mm (nie licząc spadu). Np. w przypadku standardowego wymiaru kuponów wszystkie teksty i inne istotne elementy powinny mieścić się w polu 6cm x 9cm - makieta, linia biała. Dla innego wymiaru kuponów, np. 10cm x 15cm, plik ze spadem powinien mieć wymiar 10,4cm x 15,4cm, a pole bezpiecznego marginesu 9cm x 14cm.
  3. Minimalny rozmiar tekstów w projekcie to 7 pkt.
  4. Zalecanym przez nas formatem pliku jest pdf - wszystkie teksty zamienione na krzywe, przestrzeń kolorów CMYK, wszystkie mapy bitowe (np. tła, zdjęcia) powinny mieć rozdzielczość 300 dpi (absolutne minimum to 150 dpi)
  5. Przyjmujemy również pliki bitmapowe jpg oraz tif - przestrzeń kolorów CMYK, rozdzielczość 300 dpi (absolutne minimum to 200 dpi - jeśli obrazki użyte do wykonania projektu mają mniejszą rozdzielczość należy je rozciągnąć, tak aby rozdzielczość całego projektu miała wymaganą wartość)
  6. Używanie efektów specjalnych w programie CorelDraw może powodować błędy w druku. W związku z powyższym nasza drukarnia NIE PONOSI odpowiedzialności za projekty przesłane w plikach CDR oraz PDF generowanych z programu Corel Draw.
  7. Plik do druku nie powinien zawierać przykładowego kodu rabatowego. Umiejscowienie kodu można opisać w uwagach lub do pliku z projektem dołączyć wizualizację z przykładowym kodem w osobnym pliku (rozdzielczość pliku poglądowego może być niższa).
  8. Do nanoszenia kodów rabatowych możemy użyć dowolnej czcionki będącej w naszym posiadaniu, jednak zalecamy czcionki o stałej szerokości znaku. W przypadku zwykłych czcionek rozpiętość w szerokości kodów (o tej samej liczbie znaków) może być bardzo duża, np. IA10IJ1 i WM4M8W - może to wyglądać nieestetycznie. Ponadto najszersze kody mogą wyjść poza pole bezpiecznego marginesu, czy nawet poza krawędź kuponu po odcięciu spadu, dlatego właśnie przestrzegamy przed takim rozwiązaniem.
  9. Domyślnie do nanoszenia kodów używamy czcionki PT Mono, jeśli ma zostać użyta inna prosimy nas o tym poinformować przy składaniu zamówienia w polu "uwagi".

© 2018 by Projekt Media   Wszelkie prawa zastrzeżone.